Blog Archive

January 9, 2017

Blog Pengedar Shaklee Malaysia Yang Sah

Assalamualaikum

Apa khabar semua hari ni?
Harap-harapnya semua sihatlah ye. Hari ni saya teringat pulak satu peristiwa kat tempat saya kerja dulu. Masa tu saya first time up status di laman sosial tentang vitamin Shaklee. Kat situ saya bagitaulah yang saya ni pengedar sah Shaklee dan sesapa yang nak order vitamin Shaklee bolehla hubungi saya.


Esoknya saya perg kerja, terus kawan saya datang.

" La, kenapa tak cakap hang pengedar Shaklee? Puas aku cari tau. Nak beli vitamin C. Susah betul nak jumpa"



Haha..sekali kawan tempat kerja tak tahu..



Jadi nak bagitahulah kat sini. 


Saya, Rafhati Mohamad Napi adalah  pengedar sah Shaklee (869588). Bagi  anda di sekitar Shah Alam, Bukit Raja, dan Padang Jawa Klang boleh hubungi saya untuk dapatkan vitamin Shaklee. InshaaAllah saya boleh COD ke tempat yang saya sebutkan ni.


COD Bersyarat
Walau bagaimanapun, untuk belian bernilai tinggi,  Saya akan minta customer  buat pembayaran terlebih dahulu sebelum melakukan penghantaran. Bayaran sama ada secara bank-in/ transfer.


Bagi yang di luar kawasan di seluruh Malaysia  pun boleh juga melalui penghantaran secara Pos Laju/ Gdex/Citylink.


Cara Pesanan
Caranya senang jer..Selepas buat order, saya akan beri nombor akaun untuk pembayaran. 
Sebaik sahaja customer saya buat pembayaran dan maklumat yang diperlukan, saya akan uruskan proses pengeposan secepat mungkin.


Yang paling penting alamat, nama penerima dan no h/p mesti tepat dan betul bagi memastikan kiriman selamat sampai.


FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi

♥ HP : 0139218084 ( sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey



No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...