Blog Archive

December 20, 2015

Testimoni: Set Asas Bersalin Buat Puan Ayu Jatuh Cinta Untuk Beli Set Menyusu


Saya Ayu, ummi kepada 3 orang permata hati. Berusia 32 tahun dan bekerja. Saya mula mengenali Shaklee sewaktu berpantang anak ke 3 pada hujung Disember 2013 lalu.Dulu, saya tak suka dengan Shaklee,sebab hanya menganggap ia sekadar MLM.

Apa yang membuatkan saya mencuba Shaklee iaaah apabila saya mencari set berpantang yang terbaik, setelah saya mencuba 2 jenis set berpantang yang berbeza pada dua kelahiran yang lalu.

Namun keduanya tidak memberikan saya kepuasan. Bila ditanya, ramai yang suggest Shaklee,namun saya rasa was was lagi, Sehinggalah saya bertanya dalam group kawan2 sekolah dahulu, ade seorang kawan (doktor gigi) suggest Shaklee..

Haish!!Shaklee lagi..oklah, saya cuba..tapi taknak banyak2 takut x habis mkn so, lepas bersalin saya beli set asas bersalin dengan kawan saya tu..masa tu hanya beli zinc, vitalea, b complex dan vita C..

Seminggu selepas mencuba, saya hanya perasan satu perkara, saya tak penat! saya tak lesu! saya x pening mahupun beremosi ketika dalam pantang. Lantas terdetik ingin mencuba set 'milk booster' pula memandangkan saya perlu membuat stok susu sebelum masuk bekerja.

Saya oder lagi..kali ni, saya mengikut sahaja apa yang di cadangkan, sehinggalah saya register member secara percuma kerana cukup point. Saya bukan setakat beli set menyusu,malahan set untuk kurus bagi ibu menyusu sekali.. Rasa macam waah, betul ke tindakan aku ni, tapi sebab nak cuba, dan yakin saya cuba juga

Alhamdulillah..

Pelaburan saya berbaloi.. apalah sangat nilai wang jika nak dibandingkan dengan apa yang saya dapat berikan pada bayi saya..

Alhamdulillah...sebanyak 1500 oz susu ebm berjaya saya kumpulkan sebelum saya mula bekerja.Suami 'terpaksa' beli deep freezer sendiri untuk simpan susu tersebut dan bonus!!!!
berat saya turun sehingga 14 kg berbanding berat sebelum ini..memang rekod!!

Alhamdulillah...

Inilah cinta pertama saya dengan Shaklee sebelum cinta2 lain berputik..



FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...