Blog Archive

June 3, 2016

Bagaimana Nak Berjimat Di Bulan Puasa Untuk Beli Produk Shaklee?

Alhamdulillah, bulan Ramadhan makin dekat dah. Syukur dipanjangkan umur sehingga  hari ini. Semoga sempat mengecapi nikmat Ramadhan untuk kita semua.


Bila kata Ramadhan maknanya tiba masa untuk kita berjimat. Bagi sesetengah orang, bulan puasa ni ibarat pesta makanan kan. Macam-macam jenis lauk pauk ada kat pasar tu. Hurm...


Apapun yang kita rasa, jangan lupa tingkatkan ibadat kita menjelang Ramadhan nanti ye.

Bagaimana nak berjimat?

Paling utama, buat bajet. Bajet ni penting supaya kita tak terlebih berbelanja khususnya bila pergi pasar waktu petang tu @ param.


Itu hal buka puasa. Bagaimana pula bajet untuk supplemen Shaklee? Boleh dapat murah ke?

Bulan ni ada promosi untuk

(Agen pengemulsi Semula jadi)

Beli 4 pada harga 3 botol sahaja
RM166.95


(Makanan Segera tanpa Curiga)

Beli 4 pada harga 3 canister sahaja
RM361.73


(Multivitamin Kanak-kanak yang Sungguh Enak)

Beli 4 pada harga 3 botol sahaja
RM352.98


Rebut peluang ni segera tau sebab sempena bulan puasa ni, anak-anak pun perlu disokong untuk dapatkan nutrisi yang lebih dari biasa. Bila badan sihat, baru mereka lebih bersemangatkan.


Lecithin pula selain bagus untuk menguatkan daya ingatan kita, ia juga mempunyai fungsi utama untuk memisahkan lemak dari tubuh kita. Caranya ambil setengah jam sebelum berbuka dan bersahur. Nak puasa sambil turunkan berat dan kecikkan saiz badan? Lecithinlah jawapannya.


Bagaimana nak dapatkan?

Anda klik pada nama setiap produk di atas untuk harga promo. Kemudian ikut langkah seterusnya macam biasa. Boleh guna kad kredit atau kat debit.

Jika ada masalah, hubungi Attiey di 013.9218084.

Tak nak harga promosi sebab nak beli satu satu je?
Boleh guna link kat bawah ni..


Langkah dia pun sama juga..isi details, pilih produk dan buat bayaran secara online ok.
Jika ada pertanyaan, hubungi Attiey segera. 0139218084.



Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Supplemen Menyusu Untuk Ibu Agar Susu Meriah dan Badan Bertenaga Macam Superwoman.

Ini dia rahsia seorang Peer Caunselor Laktasi amalkan untuk memastikan beliau mampu menjayakan misi untuk menyusukan anak  dengan susu ibu s...