Blog Archive

November 25, 2016

Set Berpantang Untuk Anak Kedua Buat Saya Cepat Lupa Diri




Selepas selamat melahirkan si comel dan kemudian menyusukan, sememangnya masa tu fasa yang menuntut saya mempunyai tenaga luar biasa. Selain tenaga, sokongan untuk menyusu badan juga amat diperlukan sebab tanpa sokongan agak sukar nak lakukan tau.


40 hari tempoh berpantang, segala urat dan saraf dalam proses baik pulih. Lagipun, masa hamil tu banyak juga kalsium disumbangkan kat babykan. Kena ganti balik tu.


Sebut pasal ganti, darah yang banyak keluar masa proses melahirkan pula tu jangan dipandang remeh. Silap hari bulan kita jadi letih dan lesu.


Jadi difikir-fikir balik, itulah punca saya cari dan pilih Set Berpantang Shaklee.

  1. ESP - Sumber tenaga dan protein
  2. ALFALFA COMPLEX - bertindak sebagai kacip fatimah
  3. OSTEMATRIX - legakan kekejangan urat dan saraf dan sumber kalsium
  4. OMEGA GUARD - meredakan sebarang infalamasi 
  5. VITA-LEA - bertindak sebagai multivitamin dan juga mengandungi iron untuk tambah darah
  6. SR VITAMIN C - redakan stress serta membantu tubuh kita cepat sihat terutama luka-luka dalaman.

Sejak tahu dan consume set ni, saya tolak tepi set pantang yang lain cuma untuk sapu-sapu di perut, dahi dan betis tu saya masih consider jugak.

Ketika dalam tempoh pantang tu, badan rasa ringan dan segar sangat. Tak letih walaupun memang malam-malam kena bangun susukan baby. Kepala tak berat dan pinggang tak sakit.

Boleh imagine tak apa yang saya rasa tu. Kadang terlupa pulak saya masa tu dalam pantang. Nasi putih, sayur masak bening dengan ikan bakar memang menu setiap hari. Buah saya hold dulu sebab masa anak pertama tak biasakan. Alhamdulillah, sembelit pun takde.

Masa saya jalan laju sikit, mak mesti ingatkan saya balik. Suruh jalan pelan-pelan. Hehe.

Jadi, memang saya sarankan sangat-sangatlah supaya anda pun cuba Set Berpanyang Shaklee ni lepas bersalin nanti. InshaaAllah, anda akan dapat rasa sendiri kesannya.

Selain guna untuk makan sendiri, saya jual juga kalau ada yang mencari. Yelah, bila kita dah rasa produk yang best, lagi best bila panjang-panjangkan faedahnya.



Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...