Blog Archive

July 25, 2016

Ready Stock Produk Shaklee Yang Sentiasa Ada Di Rumah Saya



Selamat pagi... Kawan-kawan yang datang rumah memang kadang-kadang tak perasan stok vitamin kat rumah ni sebab simpanan tersorok sikit..tapi adaa...


Yang nak kena tambah lagi,krim serbaguna Herbal Blend, Basic H dan beberapa lagi.


Bila ada order saya akan COD ke rumah atau pun kalau jauh guna pos laju.


Selalunya sebelum beli saya buat konsultansi sikit dan guide cara makan tu selepas belian. Apa saje nak tanya lepas beli, saya akan cuba jawablah. Memang takkan tinggal camtu je.


Kadang-kadang ada juga yang nak jumpa. InshaaAllah. Set time & location,takde aral kita jumpalah. Nak tanya2, saje nak raya dan sembang bisnes pun ado😊.


So,kalau ada yang nak buat pesanan jangan malu-malulah. Simpan nombor saya ni dan kontekla bila-bila je. InshaaAllah kedai online saya buka sokmo😆..

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...