Blog Archive

October 22, 2014

Saya Pengedar Sah Shaklee Shah Alam

Salam ceria dan salam sihat... Wah, mentang-mentang saya ni pengamal Shaklee, nak semua segala benda mesti sihat yer. Hehehe.

Bagi anda yang berada di sekitar Shah Alam, Bandar Klang dan Meru, anda boleh hubungi saya di 0139218084 sama ada nak call, mesej atau wassup semua boleh. Kenapa? Kerana saya merupakan pengedar sah Shaklee  memegang id 869588 yang menawarkan khidmat pos serta cod juga.

Jika pembelian anda melebihi RM200, saya akan minta anda buat bayaran terlebih dahulu tapi jika kurang dari jumlah yang saya sebutkan tadi, cadh on delivery sahaja ye.

Saya juga menyediakan perkhidmatan selepas jualan iaitu anda boleh refer lagi selepas beli supplemen termasuk kenapa kesan tak dapat seperti yang dimahukan dan sebagainya.

Jangan risau, saya merupakan seorang distributor yang sangat menjaga pelanggan saya. Saya cuba untuk memberikan yang terbaik untuk anda.

Bukan untuk pembeli sahaja, malah jika anda ingin menjadi salah seorang ahli Shaklee sama ada untuk kegunaan sendiri atau sebagai sumber pendapan, saya boleh bantu untuk anda sertai kumpulan besar kami iaitu iReach Group yang telah melahirkan puluhan leaders.

Wassup, telegram, sms : 013-9218084
Fb: Attiey Mohamad
Blog: http://cintaumi.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...