Blog Archive

December 21, 2015

Testimoni :Suami Dah Tak Segan Nak Cium Pipi Lepas Isteri Amalkan Set Kecantikan Shaklee

Testimoni dari Puan Siti Noriza Saleh

Shaklee effect saya sebenarnya bermula dengan set penyusuan, tetapi saya nak share salah satu lagi shaklee effect saya yang saya suka sangat!!..

Iaitu penyelesaian kulit muka berminyak, berjerawat teruk yang jenis bernanah dan gatal mengenyam...aduhh...datang time gatal tu, macam nak garuk garuk je jerawat tu pakai garfu. sampaikan nak basuh muka pun takut. sebab penah basuh muka, tetapi muka berdarah!!!

Macam-macam pencuci muka saya guna, malahan sampai saya terlalu terdesak sehinggakan sanggup beli produk kecantikan yang "hari ni guna, 3 hari dah cantik":"!!...betul, sebab saya terdesak sangat sangat nak dapatkan kulit muka yang bersih. tapi, makin teruk dan makin teruk!!! makin bernanah dan sangat perit..lagi lagi nanah di dahi...bila nak sujud, macam letakkan dahi atas jarum..pedihh...

Padahal, masa ni saya sudah pun gunakan set penyusuan shaklee cuma saya tak kenali produk yang saya ambil tu dengan lebih prihatin dan tidak mengenali kulit wajah saya dengan lebih baik. salah satu produk yang makin buat muka saya bernanah teruk ialah Vitamin E!!! sungguh saya tak sangka yang sebenarnya saya ni jenis muka berminyak. kalau ambil vitamin E berlebihan, makin teruk jerawat saya ni. sehinggalah, saya berjumpa dengan seorang SID di branch Johor Bahru ( nak keluar rumah pun malu, nak hantar barang customer pun malu, balik rumah jumpa adik beradik pun malu..hu hu hu hu), dia menganalisis kulit muka saya dan mencadangkan produk yang lebih bersesuaian dengan saya iaitu :-



GLA - merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. walaupun ada vitamin E, kandungannya lebih sedikit dari vitamin E complex dan ia membantu penyerapan minyak berlebihan di muka dengan lebih baik. Dan hasilnya, kulit muka saya dah tak berminyak dah..dulu mau baru 10 min pakai bedak, dah jadi compang camping sebab muka dah muka berminyak..adehhh,..pakai bedak salah, tak pakai bedak lagi serba salah.

ESP - of course ia membantu memperbaiki sel sel kulit mati dan membantu menghilangkan kesan kesan jerawat yang hitam tu. susah tau nak hilangkan bekas bekas jerawat tu., ala ala bekas kudis lak.. malu woooo..

SR VITAMIN C - membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi muka kita. sebab tu, kalau muka nampak tua atau orang kata muka tak sepadan dengan usia, menandakan paras kolagen kita berkurangan. tak mohlah tua sebelum masanya..

Jadi untuk permulaan, saya ambil 3 suplemen ini..dan baru saya top up dengan coqhealth dan caratomax yang membantu elakkan kulit muka saya dari sunburn. so takdelah ada layer kat muka walaupun bertudung kan?

                                      

Selain dari suplement, saya mengambil set kecantikan enfuselle ( normal to oily skin ) untuk perbaiki dan merawat dahulu kulit muka saya dari luar. selepas jerawat mula surut dan nanah pun hilang, saya bertukar ke set kecantikan nutriwhite.

                                

Inilah salah satu shaklee effect yang sangat ohsem untuk diri saya....dulu kan .....suami nak cium pipi pun macam terpaksa je....sedih....hu hu hu....jadi,kalau anda ada masalah kulit macam saya, jangan bersedih..kenali jenis kulit muka anda sebelum anda membeli sebarang produk kencantikan.nak lebih selamat, meh pilih produk shaklee...kini, saya bebas jerawat, kalau ada pun 2 3 butir je time nak period..he he he...dah tak malu dah....saya bebas berjumpa dengan siapa saja untuk berkongsi manfaat shaklee dengan gembira. Anda adalah apa yang anda mahu...saya mahu sihat, mahu cantik dan berkeyakinan dengan produk yang mesra alam, selamat dan berkesan..

FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...