Blog Archive

December 30, 2015

Pengambilan Zinc Complex Kurangkan Sakit Luka Pembedahan Akibat Slipped Disc

Assalamualaikum....

Saya Ruzanna Hanee, ingin kongsikan pengalaman saya menggunakan produk Shaklee dan berpuas hati dengan kesannya...

9 Julai 2014.. Detik yang tak dapat saya lupakan .. Saya jatuh sakit, sampai tak boleh nak buat apa.. Tak tahu punca sakitnye, saya dimasukkan hospital. Selepas pemeriksaan MRI & X-ray keputusannya tak berapa memberangsangkan. Saya disahkan menghidap slipped disk tulang belakang dimana disk yang menghimpit saraf sudah berada di stage 100%!!

Pembedahan segera perlu dilakukan, tiada alternative lain. 11 Julai 2014 saya di bedah. Selepas seminggu pembedahan, saya start rasa sakit dan pedih di kawasan operation, yang ni doctor cakap normal sebab kesan steroid yang diberikan sudah berkurangan. Sakitnya tak dapat digambarkan, pedih dan ngilu.

                                                     
Doktor nasihatkan saya supaya jangan terlalu bergantung kepada ubat tahan sakit untuk hilangkan rasa sakit di kawasan pembedahan. So lepas consult dengan upline, saya ambik ZINC COMPLEX SHAKLEE. Fokus utama saya masa ni nak sembuhkan luka dan nak hilangkan rasa pedih di kawasan luka pembedahan.

Alhamdulillah, dengan pengambilan zinc complex rasa sakit di luka pembedahan semakin berkurangan, doctor pon puji luka operation cantik je takde jangkitan. Bonus lain yang saya dapat dengan pengambilan zinc complex secara konsisten, rambut gugur semakin berkurangan!!


Saya suka Zinc Complex Shaklee...

FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...