Blog Archive

April 22, 2015

Rahsia Penting Seorang Pengedar Shaklee Yang Doktor Perlu Tahu..Hehe

Hurm...baca tajuk kat atas, agak-agak doktor-doktor kat luar sana rasa cuak tak?
Maaf doktor-doktor...hehe
Tapi jangan tak tahu, ramai doktor kita hari ni juha merupakan pengamal tegar supplemen Shaklee..
 
Saya kongsikan kisah salah seorang pengedar Shaklee,Fara.. Semoga bermanfaat.
------

"..Saya pernah mengalami demam selsema sampai 2 minggu. Sakit kepala, ulser mulut, demam, selsema, loya je perut ni. Saya pernah jumpa doktor untuk mengesahkan keadaan saya, dan doktor akan bagi ubat - panadol, antibiotik , ubat selsema, ubat tahan muntah.. tu je. Selalu u olls pon dapat camtu kan. 

Apa yang saya buat, saya tak makan pon ubat2 tu sebab saya TAHU RISIKO MAKAN UBAT LEBIH TERUK sebenarnya. 
Jadi saya gantikan ubat2 tu dengan supplement semujadi dari SHAKLEE.
Panadol saya gantikan dengan B COMPLEX
Antibiotik saya gantikan dengan GARLIC
Ubat selsema saya gantikan dengan VITAMIN C
Ubat tahan muntah saya gantikan dengan PEPPERMINT GINGER
Semua stok ni WAJIB ada dalam rumah saya. Alhamdulillah hampir 1tahun saya tak makan ubat doktor lagi dan kurang dapat sakit seperti dulu. Anak2 pon Alhamdulillah kurang demam, kurang dapat sakit.
Subhanallah..Tq Allah..Tq Shaklee


Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel : are_t84@yahoo.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...